המוקד להגנת הפרט - המוקד למנכ"ל המוסד לביטוח לאומי: על המל"ל לטפל מייד בתביעותיהם של תושבים, שנותרו ללא מענה בשל ההחלטה להפסיק לקיים חקירות בשכונות ירושלים המזרחית
חזרה לעמוד הקודם
23.02.2015

המוקד למנכ"ל המוסד לביטוח לאומי: על המל"ל לטפל מייד בתביעותיהם של תושבים, שנותרו ללא מענה בשל ההחלטה להפסיק לקיים חקירות בשכונות ירושלים המזרחית

לאחרונה הגיע אל המוקד להגנת הפרט מידע, לפיו רבות מהתביעות שהגישו תושבי ירושלים המזרחית למוסד לביטוח לאומי, לא נענו מזה כמה חודשים, שכן הופסקו חקירות המל"ל בשכונות ירושלים המזרחית.

ביום 18.2.2015 פנה המוקד אל מנכ"ל המוסד לביטוח לאומי ודרש, בין היתר, לטפל באופן מיידי בכל התביעות שנותרו ללא מענה, להסביר מדוע הופסקו החקירות ולמסור מידע מפורט באשר למספר התביעות שנותרו תלויות ועומדות בשל הפסקת ביצוע החקירות.

המוקד הזכיר כי על המל"ל לטפל בתביעות בתוך זמן סביר וכאשר אין הוא עושה כך, התוצאה היא פגיעה קשה במשפחות במצב כלכלי קשה שהקצבה, המגיעה להם על פי חוק, חיונית לקיומן בכבוד. המוקד הדגיש, כי למרות שהוא מתנגד לחקירות כשלעצמן, שלעיתים נושאות אופי גס ופולשני, לא ייתכן כי מי שישלם את המחיר הכבד כתוצאה מהפסקת ביצוען יהיו תושבי ירושלים המזרחית.

נושאים קשורים